lauantai 8. helmikuuta 2014

pienimuotoinen sairaalareissu..

Moi teille! Torstaina tosin oli se sählyturnaus, ei menny päivä putkee..jouduin sairaalaa ja siel olin sit tiistaihi asti:/ menin sillo tostaina ja laittovat illalla kotii ja sanovat että "kyllä sie kotona paranet lepää vaan" noh menin iskälle ja sit yöllä piti takas mennä ku olo huononi nii paljo, kuumetta oli 41, sitte olin kaikkiin mahollisiin piuhoihin kytkettynä sen yön ja seuraavan päivän. Sitte ne taas sano perjantai päivänä että joo sie voit mennä kotii ku tuo olo näyttää vähä parantuvan. 
 laitan muutaman kuvan sieltä sairaalasta, ku en oo muute nyt kerenny kuvia ottamaan:)...


 onneks siellä oli oma pleikkari nii pääs myös pelaamaa telkkarin kattomisen lisäks:)

No kotii päästyäni jouduin taas menee takas. Sitte ne vasta tajus jättää mut nyt sairaalaa eikä päästä pois ennenkö oon oikeesti siinä kunnossa et voisin mennä kotii..tulehusarvot oli tosikorkeella..332. Sillo torstaina ilmeni jo et mullon keuhkokuume, mut ne luuli et se menee ohi pienellä antibiootilla. tipassa olin perjantai yöstä asti, verikokeita otettiin iha liikaa..kokoaja olivat pistämässä...mustelmillahan nuo kyynärtaipeet on vieläki:p kuumetta oli kokoaja sillee 39-41..pystyssä oli hankala pysyy ja ei ruokaa pystyny syömää:( Hyvä puoli oli se että sai aika paljon palvelua ja se että olin yksin siel huonees nii seki oli hyvä asia, koska jos ois ollu joku toine nii ei ois voinu olla yhtä vapaasti...



Minna ja henna kävi tääl vanhempien ja muutaman sukulaisen lisäks. Oli kiva huomata kui ystävät välittää ku tulivat käymää munluona sairaalassaki:) rupateltii siinä sit melkei tunti. Vieraat toi tänne mulle kauheesti lukemista ja kaikkee et aika kuluis paremmi. Myös karkkia toivat..tosin vähä ärsytti ku niitä ei oikei pystyny syömää siellä ku mikää tei tahtonu mennä alas:D

Sairaalasta pääsin pois tiistaina, täti haki mut sieltä ja vei apteekin kautta mummonluo. Mummonluona olin sit perjantaihi asti. Siellä rupes ruoka maistumaa jo paljon paremmi, eikä nimittäi päässy ainakaa laihtumaa:D kokoaja jotai herkkuja olin syömässä. Sitte perjantaina menin leevinluo, kahottii muutama elokuva ja herkuteltii paljon, äskettäin sitte sieltä tulin pois...
toivottavasti ette enää ihmettele miksen nyt kirjotellu viikkoon:/ 

moikka vaan teille:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti